Data e postimit: 2020-04-20 21:24:16
Lexime: 3353
Libri
Lloji: Ese filozofike
Tema: Rendesia e librave.
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com


Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nese rete mbulojne diellin serish ai do te ndricoje.Edhe sikur boten ta kaploje nata gjithmone do te kete nje te neserme qe dielli do te ngrihet madheshtor.Duhet qe gjithashtu te dini se sic cdo e mire e ka nje te keqe edhe nje e keqe e ka nje te mire.Ajo cka po mundohem te them eshte se kete situate ku te gjithe ndodhen mund ta ktheni ne favorin tuaj.Kohen qe me pare punonit,shkonit ne shkolle apo luanit tani mund ta perdorni per te kaluar me shume kohe me familjen tuaj,mund te shfrytezoni kohen per te bere ate cka me pare koha nuk ua mundesonte dhe sigurisht ajo cka po mundohesha te thoja qe nga fillimi eshte te lexoni libra.Te lexosh eshte nje nder mrekullite e cila beri te mundur zhvillimin e njerezimit.Ka shume njerez ne kete bote kalimtare qe ia kane kushtuar jeten e tyre librave.Per shumicen e njerezve libri eshte nje thesar I cili permban pasurine me te vlefshme e cila nuk mund te blihet,ai permban”Diturine”.Libri I ka treguar vlerat e tij per kedo qe I ka dhene kohen e duhur qofte kjo kenaqesia e te zbuluarit gjera te reja apo ai momenti I qetesise qe cdokush kerkon ta kete qofte dhe per pak.Te relakson,te qeteson,te ndrit,te zbukuron,te ben te shohesh cdo moment te jetes ndryshe nga te tjeret.Nje nga gabimet me te medha te njerezimit eshte qe nuk e cilesoi librin si nje nder mrekullite e botes.Per tu gezuar duhet nje familje,per tu relaksuar duhet qetesia,per te pare ne erresire duhet drite dhe per te ecur ne jete duhet libri.Jeta eshte shume e shkurter per tu marre me gjera te kota.Populli ka thene “I pasur bëhesh me dituri, jo me flori”Prandaj ju them pasurohuni cdo dite nga pak duke shfletuar cdo dite nje faqe libri.

Vepra te ngjashme
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com